لابراتوار دندانسازی خوش قول چگونه است

لابراتوار دندانسازی خوش قول چگونه است؟

لابراتوار دندانسازی خوش قول
لابراتوار دندانسازی خوش قول چگونه است

چگونه به عنوان یک لابراتوار دندانسازی خوش قول شناخته شویم؟

در رابطه همکاری یک لابراتوار دندانسازی با دندانپزشک، جدا از مباحث فنی و تخصصی موضوع بسیار مهم دیگری وجود دارد و آن هم زمان تحویل کار به دندانپزشک است.

مدیر یک لابراتوار باید درک کند که با تحویل پروتزهای دندانی در زمان متعهد شده می‌تواند علاوه بر بالا بردن جایگاه و اعتبار حرفه‌ای خود، تاثیر بسیار زیادی در مدیریت و نظم نوبت دهی به بیماران برای دندانپزشک داشته باشد.

لابراتوارها باید بدانند که این موضوع می‌تواند با بد قولی باعث شود یک امتیاز بسیار مهم برای یک لابراتوار دندانسازی از دست برود.

ما در این مقاله سعی داریم به شما دندانسازان و همکاران بگوییم چگونه کارهای خود را مدیریت کنید تا بدون دلهره به سررسید کارهایتان برسید و به عنوان یک لابراتوار دنداسازی خوش قول شناخته شوید:

 در مدیریت لابراتوارهای دندانسازی نکات زیادی را باید در نظر بگیرید که در مقاله زیر به آن‌ها پرداخته‌ایم.

۱- اول از همه بدانید که مهلت گذاشتن در درجه اول به خود شما کمک می‌کند

مهلت گذاشتن در تعیین حجم کارهایتان کمک می‌کند تا آن را به بهترین نحو مدیریت کنید و بتوانید حتما تا موعد تحویل، کار را تمام کرده باشید.

کار کردن مداوم با زمان‌های تحویل کار مشخص باعث می‌شود مدیریت زمان و مهارت‌های سازمان دهی یک لابراتوار بهتر شود و بتوانید در مواقعی که فشار کار از طرف دندانپزشک زیاد می‌شود، تمرکز کنید و دچار دلهره نشوید.

مهلت گذاشتن در تحویل کار برای ما در این سال‌ها باعث شده است با جدیت بیشتر کار کنیم و حتی با اضافه کاری، کارها را به موقع تحویل دهیم و به عنوان یک لابراتوار دندانسازی خوش قول که جدا از مباحث تخصصی می‌توان به نظم و همکاری دقیق آن مطمئن بود، رضایت دندانپزشکان و کلینیک‌های همکار را جلب کنیم.

۲- مهلت‌های واقع گرایانه تعیین کنید

تعیین زمان غیر واقع گرایانه برای دندانپزشک به زودی از اعتبار یک لابراتوار می‌کاهد و یک دندانپزشک در جهت برنامه‌ریزی خود با بیماران نمی‌تواند از این لابراتوار اطمینان داشته باشد.

۳- جا برای خطا هم بگذارید

از اشتباه و مشکل گریزی نیست. مثلا پرسنل شما بیمار می‌شود، فلان محموله دیر به دستتان می‌رسد یا با خرابی دستگاه مواجه می‌شوید.

پس اگر امکان این را دارید حتما یک حاشیه امن برای تحویل کار در نظر بگیرید تا در هنگام بروز مشکل بتوانید شرایط را مدیریت کنید.

۴- کارها را به قسمت‌های کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید

از مواردی که شما را به یک لابراتوار دندانسازی خوش قول تبدیل می‌کند، تقسیم کار به قسمت‌های کوچک‌تر است. مثلا ببینید چه کسی چه کاری را با چه تجهیزات و لوازمی باید انجام دهد و کارها را طوری برنامه ریزی و مدیریت کنید که در صورت امکان چندین کار موازی با یکدیگر انجام شوند. 

هرچه کارها به قسمت‌های کوچکتر تقسیم شود می‌توانید با مدیریت، هم راندمان کاری را بالا ببرید و هم کارها در هر قسمت با کیفیت بالا و به درستی انجام شوند.

۵- منابع و تجهیزات کافی اختصاص بدهید

خیلی مهم است که حتما پرسنل مشغول به کار در لابراتوار دندانسازی دانش و مهارت کافی برای انجام کار را داشته باشند و همینطور تمام ابزارها و لوازم مورد نیاز کار برای ‌آن‌ها فراهم باشد.

با کسانی که برای تامین منابع‌تان فعالیت دارید صحبت کنید تا مطمئن شوید تاخیری در تامین منابع و تجهیزات لابراتوار دندانسازی خود نخواهید داشت.

۶- به زمان تحویل کار به دندانپزشک تعهد داشته باشید

تعهد داشتن، اعتبار ما را نزد دندانپزشکان بسیار بالا می‌برد و ادامه همکاری را برای دندانپزشک آسان‌تر می‌کند. حتما در نظر داشته باشید که در صورت بروز اشتباه و بدقولی دوباره تکرار نشود تا اطمینان خاطر دندانپزشک خدشه دار نشود.

بدقولی، یکی از دلایل تغییر لابراتوار توسط دندانپزشک است. سعی کنید با آموزش مداوم پرسنل خطاها را به حداقل برسانید و روند کار را تسریع کنید.

شاید ساده به نظر برسد اما همین موارد ساده اگر بدرستی انجام شود مطمئن باشید که تاثیر بسیار زیادی در اعتبار و جایگاه لابراتوار دندانسازی شما دارد و باعث می‌شود که به عنوان یک لابراتوار دندانسازی خوش قول شناخته شوید.

از طریق دکمه زیر می‌توانید درباره ویژگی‌های بهترین لابراتوار دندانسازی بیشتر بخوانید.

لابراتوار پروتز دندان خوش قول
لابراتوار پروتز دندان خوش قول

جمع بندی

همانطور که گفتیم موعد تحویل کار به دندانپزشک از مسائل چالش برانگیز بین لابراتوار و دندانپزشک است که در بعضی از موارد منجر به قطع همکاری می‌شود. رعایت مواردی که پیشتر ذکر شد باعث بالا رفتن اعتبار و خوش نامی لابراتوار دندانسازی شما می‌شود.

با جلب اعتماد و رضایت دندانپزشک به یک لابراتوار دندانسازی خوش قول تبدیل شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لابراتوار دندانسازی قابل اعتماد و معتبر می‌توانید از طریق دکمه زیر مقاله زبان انگلیسی مربوطه را مطالعه کنید

لابراتوار دندانپزشکی چیست
لابراتوار دندانپزشکی چیست

لابراتوار دندانسازی چیست؟

لابراتوار دندانسازی یا دندانپزشکی چیست عنوان مقاله‌ای است که در حال مطالعه آن هستید، مختصر و کوتاه بخواهیم بگوییم، لابراتوار دندانسازی جایی است که انواع پروتزهای دندانی ویژهٔ هر بیمار به سفارش و توصیه دندان‌پزشکان ساخته می‌شود که مفصل در مقاله زیر توضیح داده‌ایم.

مقالات سایت

هرآنچه سؤال یا مُشکلی در ارتباط با این مقاله دارید از طریق دیدگاه در میان بُگذارید، دیدگاه شما بدون پاسخ نخواهد ماند.

مدیر فنی لابراتوار
زینب رحیم زاده

زینب رحیم زاده

تکنسین پروتزهای دندانی

عاشق آلبالو یخ زده با نمک، کار و خانواده: بیش از ۱۵ ساله در زمینه ساخت پروتزهای دندانی به‌ویژه ایمپلنت و زیبایی فعالیت می‌کنم. تلاش می‌کنیم تا وب‌سایت های دنت محیط مفید و اثربخشی برای دندان‌پزشکان و دندان‌سازان کشورم باشد.

  • اگر به‌دنبال همکاری با لابراتوار حرفه‌ای هستید، همین الان تماس بگیرید

چقدر این مطلب مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز شما مشخص شود!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 45

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این مطلب را بهتر کنیم!

به من بگویید چگونه می‌توانم این مطلب را بهبود بخشم؟

2 دیدگاه برای “لابراتوار دندانسازی خوش قول”

  1. متاسفانه خیلی از لابراتوارها به این موارد توجهی نمی کنند. ممنون از مطالب مفیدتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دانلود اپلیکیشن | های دنت