آموزش درج نظرات در گوگل مپ

آموزش درج نظرات در گوگل مپ

آموزش درج نظرات در گوگل مپ

درج نظرات در گوگل مپ

جهت درج نظرات در گوگل مپ نیاز است که با اکانت جیمیل خود لاگین یا ورود کرده باشید.

جهت امتیاز دادن به مجموعه لابراتوار دنداسازی های دنت در گوگل مپ لطفا مراحل زیر را به دقت سپری کنید.

نخست نشانی: map.google.com را در URL مرورگر خود تایپ کنید و کلیک ENTER را بزنید. 

در پنجرۀ سرچ که با علامت (ذره‌بین) مشخص است کلمۀ لابراتوار دندانسازی های دنت را تایپ و سپس کلید ENTER را بزنید.

در پنجرۀ باز شده بر روی نوشتۀ های دنت | لابراتوار دندانسازی کلیک کنید.

سپس در پنجره‌ای که سمت راست باز می‌گردد بر روی گزینه REVIEWS کلیک کنید.

در پنجرۀ باز شده بر روی دکمۀ Write a review کلیک کنید.

و در قسمت آخر می‌توانید نظر خود را در سه بخش ستاره، توضیحات و نهایتاً درج عکس وارد کرده و بر روی دکمۀ POST کلیک کنید.

ویدیوی آموزشی درج نظرات در گوگل مپ

آموزش درج امتیاز در گوگل مپ
نمایش ویدیو درباره آموزش درج امتیاز در گوگل مپ

بهترین مقالات آموزش دندانسازی که مطالعه آن به نفع شما است

دندانساز کیست
دندانساز کیست
دندانساز کیست و چه تفاوتی با دندانپزشک دارد

نام دندانپزشک و دندانساز بارها و بارها به گوش هر یک از ما خورده است. اما آیا این دو با یکدیگر تفاوت دارند یا اینکه هر دو یک فعالیت واحد را انجام می‌دهند؟ در ادامه این مطلب با ما باشید تا پاسخ پرسش اینکه دندانساز کیست را دریافت کنید. امروزه برخلاف گذشته، سلامت دهان و دندان‌ها با توجه ویژه‌ای از سوی عموم افراد جامعه مواجه شده است. 

همچنین انواع پروتزهای دندانی و ایمپلنت‌ها نیز برای بازگرداندن سلامتی و زیبایی به دندان‌های بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما چه کسانی سازنده این محصولات هستند؟

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

دوره دندانسازی جهاد دانشگاهی
دوره دندانسازی جهاد دانشگاهی
آشنایی با دوره دندانسازی جهاد دانشگاهی

امروزه به دلیل کم بودن ظرفیت‌های دانشگاهی رشته دندانسازی و همچنین سختی قبولی در این رشته از طریق کنکور سراسری، برخی آموزشگاه‌ها نسبت به برگزاری دوره آموزش دندانسازی و اعطای مدرک در این زمینه اقدام نموده‌اند. یکی از برگزار کنندگان این دوره‌ها، جهاد دانشگاهی است که گواهی پایان دوره را نیز به شرکت کنندگان اعطا می‌نماید.

همانطور که از نام دوره دندانسازی جهاد دانشگاهی پیداست، شرکت کنندگان در طی این دوره صرفا کلیاتی از دندانسازی را متوجه می‌شوند و عملا انتقال اطلاعات به صورت کلی است و هیچگونه انتقال تخصص به مفهوم توانمند شدن هنرجو وجود ندارد.

البته نباید هم انتظار داشت که از یک کلاس ده یا بیست نفره به همان تعداد دندانساز توانمند خروجی داشته باشد. خروجی دوره دندانسازی جهاد دانشگاهی فردی است که کمی اطلاعات در مورد پروتز ثابت، پروتزهای متحرک، ارتودنسی و دستگاه‌های مختلف در این رابطه کسب کرده است. این برای افراد عموم است که تا به حال در این زمینه کار نکردند.

آموزش دندانسازی زینب رحیم زاده
آموزش دندانسازی زینب رحیم زاده
همه چیز درباره آموزش دندانسازی زینب رحیم زاده

سلام، زینب رحیم زاده هستم، مدیر فنی لابراتوار دندانسازی های دنت

حدود 17 سال است که در حوزه پروتزهای دندانی به‌ویژه ایمپلنت فعالیت می‌کنم. چند سال قبل مقاله‌ای نوشتم که در آن ۷ سؤال متداول علاقه‌مندان به آموزش دندانسازی که بسیار زیاد سوال می‌شد را پاسخ دادم. فکر می‌کنم برای شما هم مفید باشد، همچنین نظرات و دیدگاه‌هایی که در زیر این مقاله قید شده پاسخ بسیاری از سوالات شما را خواهد داد. پس شروع کنید به خواندن و اگر سوالی بود و نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید حتما دیدگاه خود را بفرستید و بدانید دیگاه شما بدون پاسخ نخواهد ماند.

برای مشاوره و اطلاع از دوره‌های تخصصی آموزش دندانسازی می‌توانید با همکاران ما در بخش آموزش ارتباط حاصل فرمایید.

شغل و درآمد دندانسازی چگونه است
شغل و درآمد دندانسازی چگونه است
شغل و درآمد دندانسازی چگونه است

بعد از صحبت‌ در رابطه با وظیفه تکنسین دندانساز و همچنین هزینه آموزش دندانسازی، حال بیایید با یکدیگر بررسی کنیم که درآمد دندانسازی به چه فاکتور هایی بستگی دارد.

هیچ گاه نمی‌توان یک مبلغ مشخص را به عنوان درآمد یک دندانساز  تعیین کرد. هر دندانساز بر اساس نحوه کار، نحوه بازاریابی و همچنین میزان تخصص، ممکن است که درآمد های متنوع از شغل دندانسازی داشته باشد.

اما با توجه به این‌ که در دنیای امروز تعداد بیماران متقاضی پروتز های دندانی در حال افزایش است، قاعدتاً روز به‌ روز درآمد دندانسازی نیز بیشتر می‌شود.

دوره دندانسازی تجربی
دوره دندانسازی تجربی
دوره دندانسازی تجربی چیست و چگونه برگزار می‌گردد

قاعدتاً تحصیل هر رشته‌ای به‌ صورت آکادمیک، مزایای منحصر به فرد خودش را دارد. از جمله اینکه فارغ التحصیلان رشته پروتز دندان می توانند با ارائه مدرک خود و انجام یک پروسه مجوز تاسیس لابراتوار پروتز دندان را دریافت کنند. شما می‌توانید با تحصیل آکادمیک بدون نیاز به هزینه نسبتاً بالا و به‌ صورت تخصصی، مهارت مورد نظر خودتان را یاد بگیرید. اما این موضوع صد درصد نیست چون اهداف دانشگاه اصلا انتقال تخصص اجرایی نیست.

پس شما بعد از تحصیل آکادمیک نیز، نیاز دارید تا به ‌صورت تجربی آموزش ‌هایی را پشت سر بگذارید تا بتوانید از تخصص‌ های آکادمیک خود بهره ببرید. پس اگر نتوانستید با تحصیل آکادمیک به هدف خودتان دست پیدا کنید، نگران نباشید.

مدرک دندانسازی تجربی را چطور می توان تهیه کرد
مدرک دندانسازی تجربی را چطور می توان تهیه کرد
مدرک دندانسازی تجربی را چطور می توان تهیه کرد

دندانسازی، یکی از لوکس‌ترین شغل ‌هایی است که در آن به ساخت انواع متفاوت پروتز های دندانی پرداخته می‌شود. شاید با یک سرچ در گوگل متوجه شوید که بعضی وب سایت ها عنوان می کنند که هر کدام از شما اگر به این شغل و تخصص علاقه‌مند هستید، می‌توانید با اخذ مدرک دندانسازی تجربی، به ‌راحتی در این زمینه مشغول به کار شوید که توضیحات و نکات ویژه ای دارد که در ادامه می گویم.

به ‌طور کلی می‌توان به دو روش در زمینه دندانسازی تجربه و تخصص کسب کرد. ما در ادامه، به ‌طور کامل برای شما خواهیم گفت که اخذ مدرک دندانسازی تجربی به چه صورت است و یا چطور می توانید مشغول به کار شوید. اگر کنجکاو هستید تا بیشتر در این ‌رابطه اطلاعات کسب کنید، با ما همراه بمانید.

دانلود رایگان کتب آموزش دندانسازی

اگر همکار و در حال مطالعۀ این برگه هستید پیشنهاد می‌کنیم با شرکت در دوره آموزش دندانسازی اطلاعات جامع، تخصصی و مفیدتری در این زمینه به دست بیاورید.‌ همچنین با اصطلاحات دندانسازی و کتاب اطلس لغات و اصطلاحات دندانسازی آشنا شده و با استفاده از فیلم آموزش دندانسازی با نحوۀ کار این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

برگۀ دانلود رایگان کتاب آموزش دندانسازی نیز یک مکان عالی در اختیار علاقه‌مندان است تا بتوانند با دانلود و مطالعه این کتب به معلومات خود بیافزایند. فراموش نکنید که آموزش دندانسازی زینب رحیم زاده مسیری فوق‌العاده برای مسلط شدن بر تمام نکات دندانسازی است. خاطر نشان می‌کنیم اشخاصی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارند می‌توانند با امکاناتی که در مجموعه آموزشی لابراتوار های دنت برای آنها در نظر گرفته شده به بهترین شکل ممکن مراحل تبدیل به یک متخصص تراز اول رشتۀ دندانسازی را سپری کنند و به مقصودشان برسند.

مدیر فنی لابراتوار
زینب رحیم زاده

زینب رحیم زاده

تکنسین پروتزهای دندانی

عاشق آلبالو یخ زده با نمک، کار و خانواده

بیش از 17 ساله در زمینه ساخت پروتزهای دندانی به‌ویژه ایمپلنت و زیبایی فعالیت می‌کنم. تلاش می‌کنیم تا وب‌سایت های دنت محیط مفید و اثربخشی برای دندان‌پزشکان و دندان‌سازان کشورم باشد.

  • اگر به‌دنبال همکاری با لابراتوار حرفه‌ای هستید، همین الان تماس بگیرید

چقدر این مطلب مفید بود؟

بر روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز شما مشخص شود!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 43

اولین نفری باشید که به این مطلب امتیاز می‌دهید

متاسفیم که این مطلب برای شما مفید نبود!

اجازه دهید این مطلب را بهتر کنیم!

به من بگویید چگونه می‌توانم این مطلب را بهبود بخشم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم دانلود اپلیکیشن | های دنت