کتاب اطلس لغات و اصطلاحات دندانسازی (چاپی)

ناموجود
دسته: ,
امتیازدهی 5 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
معرفی کوتاه

کتاب اطلس لغات و اصطلاحات دندانسازی (چاپی)

پیشگفتار:

از چند سال قبل که با هدف ارائه ارزش به طیف وسیع‌تری از همکارانم فعالیت در فضای مجازی را شروع کردم یکی از حوزه‌هایی که در مورد آن محتوای آموزشی قرار می‌دادم، ترمینولوژی دندانسازی بود. چون لغات کاربردی را با تصویر ارائه می‌کردم بسیار زیاد با استقبال مواجه شد، آن‌قدر که تصمیم گرفتم به‌صورت کامل‌تر و منظم در این زمینه یک کتاب تهیه کنم. متأسفانه در حوزه دندانسازی کتب و رفرنس‌های بسیاری کمی وجود دارد. امیدوارم این کتاب بتواند به طیف وسیعی از دانشجویان، دندانسازان و حتی بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات لابراتواری برای داشتن روابط بهتر و حرفه‌ای شدن کمک کند. کتاب حاضر، حاصل ترجمه چندین کتاب و گردآوری از منابع مختلف است.

در اینجا لازم می دانم از زحمات بی دریغ آقای مهندس ابوالفضل ساروقی مدیر و مشاور در حوزه کسب‌وکار دندانپزشکی، که جز با راهنمایی‌های ارزشمند ایشان نگارش این مجموعه کامل نمی‌شد، کمال تشکر و قدردانی را به جا آورم.

توضیحات
تیزر کتاب اطلس لغات
نمایش ویدیو درباره تیزر کتاب اطلس لغات
معرفی کتاب اطلس لغات و اصطلاحات دندانسازی
نمایش ویدیو درباره معرفی کتاب اطلس لغات و اصطلاحات دندانسازی

هدف از این کتاب ساده است:
کمک به شما تا راه متخصص شدن را شروع کنید. این کتاب نه تنها کمک می‌کند در ارتباطات حرفه‌ای با دندانپزشکان و همکاران مشکل نداشته باشید بلکه کمک می‌کند تا خودتان در مورد موضوعات مختلف تخصصی تحقیق کنید.

سلام دوست عزیز؛ من زینب رحیم زاده هستم. بیش از 15 سال است که در زمینۀ ساخت پروتزهای دندانی بویژه ایمپلنت و زیبایی فعالیت می‌کنم. همیشه تو این سال‌ها در حال یادگیری و فعالیت بودم که نتیجۀ آن مرکز تخصصی ساخت پروتزهای دندانی (های دنت) شده است.

فکر می‌کنم یادگیری مداوم، تعهد و اخلاق در کارم باعث شد که یک تیم خوب و دوست داشتنی در (های دنت) تشکیل بشه. حدود 6 سال است که با آموزش‌های خصوصی به همکارانم کمک کردم تا در حرفه خود بسیار موفق‌تر کار کنند و نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده کنند. ماموریت من این است که کمک کنم به همکارانم تا حرفه‌ای کار کنند و به افراد تاثیرگذار و برند در حوزۀ دندانسازی تبدیل شوند و از سویی دیگر به همکاران دندانپزشک کمک کنم تا بابت داشتن یک لابراتوار حرفه‌ای خیالشان راحت باشد و دیگر از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

دانلود ۳۰ صفحه رایگان ایبوک اطلس لغات

کیفیت عالی
مشخصات

مشخصات

کپی رایت

هرگونه کپی‌برداری از محتوای این کتاب بدون اجازۀ ناشر، خلاف قوانین و مقررات است و پیگرد قانونی دارد.

نوع خرید

فیزیکی

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!